Pui cu sos de bere

Cu asta m-am ospătat eu în week-end, când, în mod surprinzător am avut mare chef mare de gătit. Cred că pieptul de pui devine aliment de bază pentru mine, îl mănânc de câte ori am ocazia. Nu că m-aş plânge.😛

 

Ingrediente

1 bucată piept de pui

1 ceapă

1 ardei roşu

2 linguri de miere

3 linguri sos de soia

3 linguri sos Worcestershire

3-4 ardei iuţi uscaţi

400-500 ml bere

 

Într-o tigaie adâncă am pus la călit (într-o lingură de ulei) ceapa şi ardeiul, apoi am adăugat pieptul de pui tăiat cubuleţe. Separat am făcut un sos din miere şi sosul de soia+cel Worcestershire pe care l-am turnat peste carnea rumenită. Apoi am aruncat peste ardeii iuţi şi zdrobiţi. Dacă nu vreţi să vă complicaţi cu sosuri treceţi direct la etapa următoare, adică turnaţi berea în tigaie (atenţie, asta numai după ce s-a rumenit pieptul de pui) şi lăsaţi să fiarbă timp de 20-25 de minute, până scade suficient.

Lângă am trântit o mămăliguţă, că mă cam săturasem de restul garniturilor. Încă nu dau reţetă că nu-mi iese perfect.

Atât, poftă bună!😀

2 Comments to “Pui cu sos de bere”

  1. la mamaliga proportia ar trebui sa fie de 3 la 1. 3 cani de apa la 1 de faina sau cam pe-acolo. si=apoi in functie de cat de tare vrei sa iasa o fierbi mai mult sau mai putin…

  2. Aha, ştiam eu că e ceva în genul ăla. Acum să-mi aduc aminte de asta data viitoare când mai fac.😀

Leave a Reply

