Festivalul îngheţatei-Cluj

Săptămână trecută a avut loc la Cluj festivalului îngheţatei. Aflat la a 2-a ediţie, comunicatul primăriei promitea ca festivalul să adune la un loc atât marii producători de îngheţată cât şi producători mai mici. N-a fost chiar aşa. “Festivalul” a constat într-un şir de producători aliniaţi într-un capăt din Piaţa Unirii, mulţi dintre ei (gen Algida) vânzând îngheţată gata ambalată (pe băţ), cum se găseşte în supermarket-uri. Când am citit despre mici producători mă gândeam că urma să am ocazia să încerc tot felul de arome, de exemplu lavandă sau trandafiri-cum a fost la Sighişoara. Din păcate la un singur stand se vindeau arome mai “deosebite” şi pe acolo am trecut de vreo trei ori, făcându-mi plinul cu îngheţată de marţipan.

Mai jos poze de la locul faptei.😛





Leave a Reply

