Piept de pui cu sos gorgonzola

 

Cu mîna pe inimă, asta este cea mai bună reţetă pe care am făcut-o până acum şi din care aş putea mânca again and again, la nesfârşit. Nu e puiul de vină, nici orezul condimentat cu curry ci sosul e cel care face toţi banii. Toate ingredientele au costat în jur de 35 de lei dar sunt suficiente pentru 4 porţii mari şi late.

Iată de ce e nevoie (vorbim de 4 porţii)

  • 2 bucăţi de piept de pui file sau 500g

L-am curăţat, l-am condimentat cu sare, piper, chilli şi l-am făcut la grill. Durează 10-15 minute.

Sos

  • 200g gorgonzola (în afară de pui probabil este cel mai scump ingredient dar merită, gustul este absolut deosebit)
  • 125 ml smântâ
  • 50g unt

Se topeşte untul apoi se adaugă gorgonzola şi smântâna. Se condimentează cu sare şi piper şi se amestecă bine până se topesc toate.

Am folosit orez pentru garnitură dar am văzut că în alte reţete se aleg paste. Două pungi de orez basmati (e vorba de acel tip de orez gata ambalat în punguţe pentru a nu se împrăştia) sunt arhi-suficiente. Pentru aroma am adăugat o linguriţă de curry în apa în care am fiert orezul (asta pe lângă sare bineînţeles).

Şi gata masa! Gustaţi şi pregătiţi-vă să fiţi uimiţi.


One Comment to “Piept de pui cu sos gorgonzola”

  1. Buna ! Daca ai pute sa faci si o invitatie la masa sa gustam aceste bunatati

Leave a Reply

