Corso Cafe&Bistro

Adresă: Piaţa Unirii nr. 15
Pe hartă: Corso Cafe&Bistro
Telefon: 0733 946 474 / 0264 450 011
Website: www.cafecorso.ro

Corso-exterior

Week-end-ul acesta am profitat de vremea frumoasă şi am ieşit la masă în oraş. Am ajuns la Corso, situat chiar în centrul oraşului, mai exact Piaţa Unirii nr. 15. Am remarcat bistro-ul mai demult, când aveau pe meniu Jambalaya. Iar cum mâncărurile exotice îmi sar în ochi am rămas cu locaţia întipărită în minte şi tot am promis că o să trec pe acolo. Din păcate, între timp a trecut un sezon şi s-a schimbat meniul dar tot am găsit cu ce să ne săturăm. Şi rămân cu speranţa că vor reintroduce exotismele pe meniu.😀

Limonada perfectă

Fiind foarte cald am cerut clasica limonadă-aici în versiunea cu mentă. De fiecare dată când vine vara beau asta şi în funcţie de loc ba e prea acră, ba nu s-a dizolvat zahărul etc. Aici am găsit versiunea perfectă pentru mine: rece, aromată, plină cu mentă proaspătă, nici prea dulce nici prea acră. Când am terminat-o vroiam să-i întreb dacă îmi pot face încă una să o iau la pachet.

Ostilităţile s-au desfăşurat cu inamicii mai jos prezentaţi. Cartofii cu rozmarin tăiaţi extraordinar de mic şi mult prea uleioşi-însă puncte în plus pentru prezentare. Pulpa de raţă ok  dar mult prea grasă pentru mine. Nici varza nu mi-a plăcut foarte mult. Nu e vorba că era rea mâncarea însă pur şi simplu nu a fost pe gustul meu. Bine că e meniul cuprinzător şi mai am ce încerca.

Cartofi prăjiţi cu rozmarin
Pulpă de raţă cu varză roşie

Şi acum ajungem la piesa de rezistenţă: Găluştele Somloi, un desert tradiţional unguresc cu 3 blaturi diferite, nuci, stafide şi sos de ciocolată. Când le-am gustat prima dată am spus că I wanna take them home and cuddle with them. Ştiţi filmul ăla în care Sarah îşi transferă toate emoţiile în mâncarea pe care o găteşte? Şi, în funcţie de cum se simte, oamenii care gustă ce a pregătit râd, plâng, se bucură? Pentru mine a fost un asemenea moment. Pur şi simplu m-am simţit fericită. Din tot ce am încercat în acea seară desertul acesta rămâne preferatul meu.

Găluşte Somloi

 

Nota pentru ce vedeţi mai sus plus o cafea a fost în jur de 70 de lei.

Puncte slabe: în afară de întârzierea în a detecta noi clienţi pe terasă şi faptul că ospătăriţa s-a străduit să reţină comanda în minte în loc să o noteze, nu am.🙂

Puncte tari: Se poate plăti cu cardul şi au prize pentru cei care vin cu laptoul să lucreze. Sunt reviste disponibile pentru cei care au de omorât câteva ore iar baia, deşi micuţă, e decorată modern şi foarte curată. Mi-a plăcut oglinda din tavan, nice touch.🙂

 

 
 

Leave a Reply

