Bhurjee cu ou

Am avut întotdeauna o relaţie de love-hate cu mâncarea indiană. Nu îmi place în mod deosebit dar câteodată văd câte o reţetă care e prea bună pentru a-i rezista.😀 Bhurjee cu ou este un fel de mâncare foarte uşor şi condimentat dar care e la bază o omletă mai pretenţioasă, amestecată cu legume. Asta ca să nu vă speriaţi, oricine poate face o omletă. Iar dacă nu, nu-i bai, învăţăm! O să listez ingredientele în ordinea preparării:

Pentru omletă se amestecă

  • 4 ouă
  • 100 ml lapte
Amestecul de legume
  • 2 cepe medii tăiate mărunt
  • 2 ardei iuţi tăiaţi mărunt
  • 2-3 roşii tăiate cubuleţe
Condimente
  • ghimbir
  • chilli
  • turmeric (eu am folosit curry)

Metoda de preparare e simplă. Ceapa şi ardeii se călesc cam 5 minute. Apoi se adaugă condimentele şi se mai lasă pe foc încă 5 minute. Se pun şi roşiile şi se adaugă puţină apă pentru a crea un sos. Tigaia se acoperă şi se lasă la foc mic timp de 10 minute. După aceea se adaugă amestecul de ouă şi lapte, amestecându-se încontinuu pentru a nu se arde. Se serveşte fierbinte. Mi-a plăcut foarte mult gustul, e cumva cu efect întârziat-prima dată simţi condimentele iar apoi te loveşte iuţeala dată de chilli.

Spor la gătit!😀

Leave a Reply

