Healthy cookies!

Se face că săptămâna trecută am avut un nou episod de mâncat bine şi sănătos fără pâine (easy), zahăr (ceva mai greu dar realizabil) si alte alimente din aceiaşi categorie. Nu a durat foarte mult (ca de obicei) dar cât a ţinut am avut timp să dau peste o reţetă care mi-a plăcut. Cum aveam nevoie de ceva dulce ŞI sănătos am dat peste aceste prăjiturele care au doar 4 ingrediente: banane, curmale (70% zahăr! :D), fulgi de ovăz şi ulei. Cantităţile exacte sunt:

  • 150 g fulgi de ovăz (am luat normali însă am văzut că sunt şi fini care poate ar merge mai bine)
  • 150 g curmale fără sâmburi, tăiate în bucăţele (le-am găsit la Carrefour, fără sâmburi nu şi tăiate :P)
  • 3 banane
  • puţin ulei-cam 80 ml
Bananele se pasează şi se amestecă cu fulgii de ovăz, curmalele şi uleiul. Amestecul se lasă să stea cam un sfert de oră apoi se ia cu o linguriţă şi se  pune în grămăjoare într-o tavă acoperită cu hârtie de copt. Se lasă la cuptor pe foc mediu cam 20 de minute. Au ieşit 30 de bucăţi de prăjiturele foarte dulci.
.
Spor!

Leave a Reply

