Cum se vând creveţii în România

Pe scurt, congelaţi ca să nu se vadă cât sunt de stricaţi. Am fost la Auchan în căutare de creveţi nedecorticaţi, aveam nevoie de ei pentru o reţetă deoarece aroma e mult mai puternică faţă de cei care au fost deja curăţaţi. Nu mi-am făcut mari speranţe că voi găsi ce căutam aşa că am fost surprisă să văd că au aşa ceva. Am cumpărat o pungă, am pus-o frumos în frigider să se dezgheţe iar a doua zi m-am apucat să-i pregătesc.

Surpriză! Jumătate dintre creveţi erau plini de icre. La mulţi dintre ei icrele erau putrezite sau cu puncte negre. La alţii putrezise inclusiv capul, având o culoare verde închis spre negru. Mi s-a făcut rău instant şi i-am aruncat pe toţi. Mai puţin punga la care am zis că-i fac o poză. Poate aşa nu se ard şi alţii.

3 Responses to “Cum se vând creveţii în România”

  1. Nu te-ai dus si la Protectia Consumatorului?
    Pe punga, termenul de valabilitate ce spunea? Mai erau valabili crevetii inca o buna perioada de timp?

    • Salut!

      E a 3-a oara ca scot punga sa ma uit la ea. Termenul de valabilitate e pana in 2012. Nu am chemat OPC-ul fiindca era sambata si m-am gandit ca nu lucreaza iar bonul cred ca l-am aruncat, Plus, crevetii erau deja in tigaie. Dar nici o problema, acum stiu ce sa fac pe viitor.🙂

Trackbacks

Leave a Reply

