Republic Pub-review fulger

Adresă: Str. Emil Isaac 25
Pe hartă:  Republic Pub
Telefon: 0731 359 938
Website: Nu am găsit
.

Fost-am în vizită la Republic Pub, pe unde vroiam să trec de când am văzut zecile de sticle de bere exotică puse ca decor în geam. Începe să-mi placă tare mult Strada Emil Isaac cu ale ei cafenele, pub şi bistro. Pub-ul e destul de mare, cu 4 camere separate, barul fiind undeva în mijloc. Muzica e ok, n-am identificat un gen anume dar aveau un mix drăguţ de pop-rock-feel good. Chelneriţe drăguţe şi prompte, baie curată, o mulţime de postere şi afişe pe pereţi (a se vedea mai jos) la care să te zgâieşti plus câte o băutură la ofertă în fiecare zi-zoom in la poza de mai sus pentru detalii. Lipseşte doar o masă de biliard.

Meniul mă aşteptam să fie ceva mai variat decât ce am găsit. Preţuri ok pentru produse locale-precum Ursus-însă exotismele gen bere olandeză sau belgiană costă cam 11-12 lei. Am încercat Kasteel, bere belgiană cu 7% alcool-aparent există şi variante cu 11% alcool. Mi-a fost servită în pahar răcit şi m-a făcut să mă simt foarte veselă toată seară. De asemenea, mi-a afectat şi capacitatea de a lua curbele. A urmat bere Grolsch-olandeză-adusă la halbă. Sincer, după Kasteel, a avut gust de poşircă. Aşa că am completat cu un sandwich cu şuncă şi brânză. O fi fost frigul de afară de vină, o fi fost berea, cert este că am devorat sandwich-ul ăla fierbinte în mai puţin de 5 minute. Toate astea plus o sticlă de apă=28 de lei. Loc de revenit, recomand.🙂

3 Comments to “Republic Pub-review fulger”

  1. Chiar ca este un loc unde nu as mai revenii niciodata avand in vedere faptul ca servirea este una de nota zero! Chelneritele lasa impresia ca esti o persoana non grata doar prin simplul fapt ca te-ai asezat la masa si te-ai hotarat sa-ti petreci seara linistit comandand pe banii tai!!! Rusinos si degradant! Asa ceva nu am intalnit nicaieri!!!!

  2. Localul e ok , serviciile si unele chelnerite insa cam lasa de dorit .

  3. Wow. Eu personal n-am avut nici o problema cand am fost, Poate depinde si de cine prinzi pe tura.

Leave a Reply

