Panna Cotta

Week-end-ul trecut mi-a fost poftă de ceva uşor şi dulce aşa că am decis să fac panna cotta. E un desert italienesc pe bază de frişcă, extrem de uşor de făcut. Tot ce necesită e frişcă (vegetală-am folosit un pachet de 500 ml), zahăr (cam 100 de grame), puţin lapte şi un pliculeţ de gelatină.  Gelatina se amestecă cu laptele şi se lasă cam 10 minute. În acest timp se încălzesc frişca împreună cu zahărul. Nu se lasă să fiarbă, doar se încălzesc bine până se topeşte zahărul, iar apoi se adaugă laptele cu gelatina. Se mai ţine pe foc, amestecând bine, 2-3 minute iar apoi se trage de-o parte şi se pune în recipientele preferate. Eu le-am făcut stil budincă-în poza de mai sus e varianta raw, înainte de fi pusă în frigider peste noapte. Recomand vase din silicon dacă vreţi să puteţi răsturna panna cotta în farfurie şi să o decoraţi. La cele din aluminiu nu funcţioneză faza aşa că am mâncat direct din bol, cu dulceaţă şi fructe deasupra. Gustul nu a fost afectat.😛

Leave a Reply

