Fettuccine Alfredo

Ok, avem 500 g de paste de casă. Ce facem cu ele? M-am gândit la Fettuccine Alfredo, o rețetă clasică de paste cu sos alb, din parmezan și unt. Pe Wiki găsiți povestea completă, destul de interesantă. Pastele fiind făcute deja, tot ce trebuie încropit e sosul alb. În care intră așa:

  • mujdei din 6 căței de usturoi sau niște usturoi granulat, pentru aromă
  • 2 linguri de unt
  • 4 linguri de smântână
  • un strop de lapte
  • 3 linguri parmezan
  • piper

Se pun ingredientele într-un vas înalt (sau chiar într-un ibric) si se fierb împreună cam 5-7 minute până se formează sosul. Deși inițial metoda folosită era “adaugă pastele peste sos” am procedat invers (sosul l-am turnat peste pastele puse deja în farfurie) și a ieșit genial-o minunăție cremoasă!. Deasupra am pus puțină boia pentru contrast și am descoperit că la gust merg de minune cu pastă de ardei iute.

Leave a Reply

