Piccadilly Pies&Wine

Adresă: Str. I.M. Klein 23
Pe hartă: Piccadilly Pies&Wine
Telefon: 0757 802 680
Website: www.piccadilly-bistro-cluj.ro
.

Duminică ne-am făcut încălzirea pentru ieşitul în oraş cu o vizită la Piccadilly Pies&Wine. Am auzit de restaurant (pardon, bistro) cam acum un an, când un coleg îmi povestea cu încântare cât de mult i-a plăcut locul şi cum a devorat o plăcintă cu dovlecel (nu zucchini cum scrie pe site-ul lor, la traducerea în română).  Ţin minte că i-am căutat pe net dar tot ce aveau atunci era o pagină de Facebook. Mă bucur să văd că între timp au lansat un site, chiar dacă “galerie foto” e scris greşit şi necorectat de săptămâni iar unele secţiuni nu conţin informaţii.

După cum ziceam, am ajuns acolo duminică seară. Locul e mult mai mare decât mă aşteptam, fiind 2 săli: prima cu mese, bucătar şi o vitrină cu plăcintele de vânzare iar a doua cu mese, bar şi baie. La prima, a 2-a şi ultima vedere cred că cel mai mult mi-a plăcut tapetul. Vorbesc serios, arată extrem de bine şi m-a făcut să visez la o zi de privit eşantioane.😛 În rest, ziduri de cărămidă pline cu sticle de vin, candelabre aspectuoase şi veşnic prezenta plasmă. Acum, pe cât de mare era locul pe atât de pustiu. În afară de chelneri, mai erau 2 persoane în tot restaurantul. Din fericire, nu noi, altfel chiar m-aş fi simţit prost. A venit rapid o domnişoară care ne-a lăsat 2 meniuri: unul de o pagină pentru mâncare iar al 2-lea, de 9 pagini, pentru băuturi. Apoi a venit după un minut şi jumătate să ia comanda.  Am luat ce mi-a făcut cu ochiul, beef&gorgonzola pie. Adică asta:

Beef and gorgonzola pie

Beef and gorgonzola pie

A fost ok dar combinaţia de arome nu era cea la care mă aşteptam, mi-ar fi plăcut ceva sărat dar ardeiul folosit a făcut totul foarte dulce.  De ţinut minte pe viitor. Am completat cu un pahar de vin alb Tamari din Argentina şi la desert am mers pe rich walnut pie, o plăcintă absolut demenţială cu nuci şi curmale. Deşi vroiam să încerc crema catalană, pe care plănuiesc să o prepar în curând, această a doua alegere a fost cât se poate de delicioasă.

Rich walnut pie

Acum să vorbim şi despre ce nu mi-a plăcut. Nu mi-a plăcut că e al 100-lea local în care intri şi cineva vine să-ţi ia comanda literalmente la un minut după ce ţi-a pus meniul pe masă. Nu am memorie fotografică şi, fiind femeie, nici nu mă decid aşa de uşor. Iar în momentul în care vezi că cineva e cu nasul în meniu, mai lasă-l 2 minute să se decidă. Nu mi-a plăcut că la primul lucru pe care l-am comandat mi s-a spus “încă n-am făcut”.  Cum ar fi sunat: “aţi dori să aşteptaţi până e gata?”. Nu mi-a plăcut că sosierele puse pe masă erau murdare de sos şi aproape goale (ambele). Apoi sunt sticlele de vin de pe fiecare masă, folosite drept suport pentru lumânări. Foarte romantic şi drăguţ, doar că nu a venit nimeni să le aprindă cât timp am stat acolo şi nici nu păreau să fi fost curăţate recent. Apropo de curăţenie, nu am apreciat nici murdăria de pe masă respectiv de pe podea (surprinzător, toaleta era ok).  Şi nici berea servită în pahar de apă/whisky şi preţul de 12 lei pe un pahar de vin plin pe 1/3.

Overall am o părere neutră despre Piccadilly Pies&Wine. Nu m-a lăsat cu gura căscată dar nici nu sunt indignată până peste poate (deşi aşa sună). Ar fi interesant de vizitat din nou peste câteva luni să văd dacă s-a schimbat ceva.

Notă: E posibil ca preţurile din meniul de pe site să nu mai fie de actualitate.

Leave a Reply

