Ardei umpluti cu branza

Unul dintre aperitivele pe care le-am facut de Revelion. Usor si vegetarian in marea de prajeli, carnati si mezeluri din fiecare an. Original trebuia sa fie cu andive dar nu mi-au placut cum aratau asa ca am improvizat.🙂 Pur si simplu, 3-4 ardei grasi se taie in doua si se curata de seminte.

Pentru pasta de branza am folosit o jumatate de cutie de branza Philadelphia (100 g), 150 ml de smantana si 200 g de telemea razalita. Putin ardei rosu tocat marunt, piper (daca va place super spicy, ca mie) si marar completeaza reteta. Se poate folosi un mixer daca se vrea o textura super cremoasa dar eu am amestecat doar cu o lingura.

2 Comments to “Ardei umpluti cu branza”

  1. bunica face ceva asemanator, doar ca scoate coada si miezul cu samburi din ardei ca un dop, ramanand ardeiul intreg, ca un pahar. il umple cu telemea proaspata. vara e un deliciu.

  2. Yummy, vara parca sunt cele mai faine mancaruri.😀

Leave a Reply

