Cupcakes

Se da urmatorul task: sa miroasa toata casa a briose pe cand vine boyfriend acasa. Se pune mixerul la treaba cu urmatoarele ingrediente:  200 g zahar, 1 pachet de unt (din 2 cate se vor folosi la final :p), 4 oua (trebuie sa incep sa cumpar oua la bucata, de fiecare data cand gatesc ceva raman vreo 2 de rezerva) si o jumatate de cana de lapte-cam 100 ml. Am turnat si restul de rom pe care-l mai aveam prin casa acolo-cam 50 ml sau o sticluta de genul celor servite pe avion-but shhh.😛

Separat se combina solidele, adica faina-200 g, cacao (daca vrem sa fie chocolatey goodness) si praful de copt. Am pus un plic, au iesit ok dar as fi vrut sa le vad crescand ceva mai mult. Asa ca as incerca un plic si jumatate de praf de copt pe viitor.

Combinam tot si lasam mixerul sa-si faca treaba pana cand mixtura se leaga (nu trebuie mai mult de 4 minute). Dupa cum se poate vedea mai sus, am mers pe varianta chocolatey goodness. Can’t help it. :”> Am ales formele de hartie deoarece mi se pare ca merge mai rapid decat cu o forma din silicon/metal cu 6-8 bucati si, in plus, mi-e frica ca apoi sa nu pot scoate briosele din forma.

In timp ce briosele se coc (la mine a durat 15 minute pe foc mediu), trecem la glazura, care va sustine toate ideile noastre de decorare. Intr-un vas mediu se fierb 250 ml lapte impreuna cu 5 linguri de faina. Trebuie amestecat continuu pentru a nu se prinde de fund, amestecul ingrosandu-se destul de repede. Acum e momentul sa se adauge aroma preferata (rom-pentru a intari gustul brioselor, vanilie, lamaie, etc). Se lasa la racit iar separat se bate bine 1 pachet de unt (al doilea :P) si 200-250 de zahar. Am folosit granulat dar scutiti-va de un chin si mergeti pe varianta zahar pudra. Ca de obicei, se adauga si amestecul initial la cel de unt+zahar si se bate pana cand e atat de pufos incat poate zbura.

Last step: go wild! :D Am folosit o spatula de silicon pentru a decora briosele cu glazura si restul sunt fulgi de migdale, sprinkles, zahar colorat (albastru si portocaliu-care a iesit galben) respectiv fulgi de nuca de cocos (verzi-se gasesc la Kaufland).

 

Leave a Reply

