Mic ghid al magazinelor bio din Cluj

Saptamana trecuta cineva a intrat pe blog cautand “unde gasim condimente indiene in cluj?” Am zambit pentru ca pregateam un articol fix pe tema asta. Incercand tot felul de retete mi-am dat seama ca e destul de greu sa faci rost de anumite ingrediente mai “speciale”. In Bucuresti e mai simplu (Megaimage sau magazine de profil), dar unde le gasesti intr-un oras mai mic, cum este Clujul?

Raspunsul e destul de simplu: in magazinele bio. Mult diferite de plafarurile de pe vremea bunicii, magazinele bio sunt bogate in condimente, fructe si legume exotice, sosuri, carti sau produse cosmetice bio.

Am gasit pana acum 4 magazine in zona centrala dar sunt sigura ca sunt mai multe. Iata care ar fi acestea, in ordine alfabetica, impreuna cu ce am gasit special in fiecare dintre ele:

Casa Bio-Pe strada Republicii la nr. 5, cel mai mare magazin dintre cele 4. Se afla la subsol si sunt 3 camere de bunatati. Aici am gasit fructe goji (pentru ca am vazut ca cineva cauta pretul, e 35 de lei un borcan de 250g), 5 rafturi de condimente (inclusiv indiene gen curry, sofran, cardamon) , faina gram (faina de naut esentiala pentru bhajii, de exemplu), mate (ceai traditional sud american) si sirop de agave (un indulcitor produs din cactusul agave). Ii gasiti si pe net, la www.casabio.ro

Cosul Verde-Un alt magazin destul de mare si situat central, in Pta Avram Iancu nr. 13. Sunt multe de vazut la Cosul Verde dar ce am gasit aici si in alte parti nu au fost semintele de pin, delicioase in salate. Pagina lor web este http://cosulverde.ro/

Felixirium-este un magazin micut, situat pe Bulevardul Eroilor (nu stiu numarul exact-il gasiti intre cinema Victoria si restaurantul Shanghai), respectiv pe Strada Cuza Voda nr. 16. Aici am dat de mixul indian de condimente numit masala-inclusiv Garam Masala. Au si ei o pagina web, desi nu contine foarte multe informatii: http://www.felixirium.net/

Natura Life- este un magazin micut, vis-a-vis de Sora Shopping Center. Ce am gasit aici au fost fish sauce si oyster sauce, de care aveam nevoie pentru o reteta, precum si ginger beer. Din pacate nu am gasit o pagina web pentru ei.

One Comment to “Mic ghid al magazinelor bio din Cluj”

  1. Multumesc mult de articol, eu sunt din Cluj si nu stiam de ultimele 2 magazine. Eu mai stiu in schimb de Naturland, tot un magazin bio, pe Strada Regele Ferdinand nr.23, cu site-ul http://www.naturland.ro/ (dar nu prea sunt postate produsele pe site). Daca cumva mai descoperi magazine bio posteaza un Later Edit sau ceva. Multumesc!

Leave a Reply

