Indigo Indian Restaurant

Adresa: Str. Piezisa nr. 10
Pe harta: Indigo Restaurant
Telefon: 0364 142 306/ 0748 163 167
Website: www.indigorestaurant.ro
.

Ati observat ca se deschid tot mai multe restaurante cu specific exotic in Cluj? Eu da, si de abia astept sa le incerc pe toate. Saptamana asta am ajuns la nou deschisul si super laudatul restaurant indian Indigo. Am poposit acolo, ca de obicei, la ora cinei. Restaurantul este situat pe Strada Piezisa nr. 10, in zona studenteasca a orasului, intr-o cladire cu etaj. Parterul este destinat nefumatorilor in timp ce fumatorii au loc la etaj.  Nu stiu care a fost destinatia anterioara a cladirii dar etajul arata destul de ciudat, mai degraba aduce a cantina sau sala de nunta decat a restaurant in care s-a bagat 1,000,000 de euro. Impresie intarita de masa lunga de 12 sau mai multe persoane care este chiar la intrare.

Decoratiunile sunt ok in marea lor majoritate, cu tablouri in stil indian sau cu animale, dar un lucru pe care nu-l inteleg este obsesia patronilor (in general) de a pune plasme peste tot. Indigo nu e o exceptie, toata seara m-am uitat la o plasma Samsung pe care puteam vedea imagini ba cu condimente, ba cu Taj Mahal, etc. Mi s-a parut destul de ciudat, la fel si muzica aleasa care era un fel de techno/house indian care a devenit mult prea tare la un moment dat, trebuind sa ridic vocea pentru a fi auzita si sa ma aplec spre prietenul meu pentru a-l auzi. Ce mi-a placut in schimb a fost ca se tin de tema aleasa (culoarea indigo). Totul e pe culoarea asta, de la uniforma personalului, la servetele, la zugraveala/tapetul ales.

Vorbind de personal, mi s-a parut ciudat ca am avut 3 cheleneri cat a durat cina Si nu e pentru ca am prins schimb de tura, au lucrat toti 3 cat am stat acolo. Nu ca m-ar deranja dar s-a intamplat ceva deja traditional: au uitat ultima parte a comenzii. De multe ori cand ies in oras la un restaurant, incerc, pe langa felul principal, si unul dintre deserturile pe care le au. Astfel cand dau comanda spun: de baut vreau asta, aperitivul asta, felul asta de mancare si la desert o prajitura. In 90% din cazuri ce se intampla este ca terminam masa, ospatarii strang tot si…tu astepti sa-ti vina desertul iar ei asteapta sa pleci.😛 A 3-a chelnerita a venit sa ne intrebe fix asta, daca mai dorim ceva.

Legat de mancare, mi-a placut absolut tot in afara de felul principal. Am baut un delicios fresh de lamaie si menta. Proaspat facut, dulce si racoritor, mi-a adus aminte de vara la sfarsit de noiembrie. Am comandat pui tikka masala,  naan (paine indiana) cu unt, raita (salata de legume) cu iaurt-de fapt iaurt cu ceva legume in el, nu stiu daca asa e normal sa fie-aloo tamar pentru prietenul meu (e o mancare de cartofi si rosii) iar la desert pista kufli (inghetata de fistic facuta in casa). Atat puiul tikka masala cat si aloo tamar mi s-au parut asemanatoare cu gulyasul din bucataria ungureasca. Pentru ca in ambele cazuri a fost vorba  de o tocana, una cu bucati mari de pui si alta cu cartofi, condimentata, fara orez, paste sau orice altceva langa. Prietenul meu a fost absolut incantat, eu am mancat putin si am luat restul la pachet.  Asta nu inseamna ca mancarea e rea, pur si simplu nu m-a incantat combinatia de condimente. Ce imi pare rau e ca n-am mancat ceva cu adevarat iute. Desi am intrebat-o pe una dintre chelnerite si mi-a spus ca tot ce e pe meniu e iute, ce-am mancat a fost mai degraba dulce si aromat. Imi pare rau si ca nu am incercat bhajii de ceapa, asta asa, pentru comparatie, avand in vedere ca am facut aperitivul asta acasa in urma cu vreo 2 luni.

Overall a fost ok.  Preturile sunt mai mult decat acceptabile (un fel de mancare e in jur de 14 lei, o cina completa pentru 2 persoane ajungand la aproximativ 60-70 de lei) asa ca daca vreti sa experimentati bucataria indiana asta e locul potrivit. Eu cred ca raman la cea chinezeasca/japoneza.😀

P.S.: Am dat de foarte multi straini acolo, studenti veniti in Cluj, oameni de afaceri etc. Daca, din intamplare, cautati mediul asta Indigo e locul potrivit.

9 Comments to “Indigo Indian Restaurant”

  1. Ciao, in sfarsit un blog care face reviewuri decente ale restaurantelor din Cluj- majoritatea a ceea ce gasesti pe tema asta in Cluj sunt articole platite. Din pacate, suntem foarte in urma la calitatea restaurantelor, nu numai comparat cu Bucuresti (distanta e enorma), dar si cu orase asemanatoare ca dimensiuni (Brasov, Timisoara, Constanta) sau chiar mai mici (Sibiu, sau, culmea, chiar si in Satu-Mare am gasit restaurante mai bune). Dar lucrurile s-au mai imbunatatit. Iti sugerez pt review urmatoarele locuri:
    1. restaurantul Via, http://www.viarestaurant.ro/index.php cam scump, dar probabil singurul restaurant adevarat cu haute-cuisine in Cluj, cere o masa in pivnita restaurantului, care arata foarte bine
    2. restaurantul Horea, http://www.restaurantulhora.com/ , arata oribil de afara si n-as fi intrat nicidoata daca nu ar fi insistat un prieten, dupa mine e cam cel mai bun restaurant de specific romanesc din Cluj, servire ca lumea si preturi ok.
    3. Bulgakov (pe aceeasi strada cu Via), care e mai mult cafenea, dar a adaugat recent meniu de masa, si cativa preiteni l-au laudat, nu am incercat dar poate ar fi interesat de vazut.

  2. Hei, mersi de vizita si de comentariu. Via il rezerv pentru aniversarea de un an (e in competitie cu Baracca). La Bulgakov am fost dar nu stiam ca au si mancare-oricum, din ce am vazut nu cred ca nivelul trece de mancarea de terasa. Could be wrong though, cu siguranta e un loc despre care se vorbeste mult si o sa-l vizitez mai spre primavara/vara.
    Cat despre Hora, ma uit acum pe site si vad, in meniul restaurantului cu specific romanesc, salata cu carne de strut, piadina, bruschete, etc. :)) De asemena observ si ca pretul e pe 100g iar eu am o experienta destul de proasta cu genul asta de localuri.
    Mersi de recomandari!🙂

  3. Servus, din pacate, Baracca era pe vremuri cam ceea ce este acum Via, dar a scazut foarte mult in ultima vreme. Din pacate, din Baracca ramas doar locatia, care e deosebita, but the food really is not there anymore. Baracca e super pentru o vizita in grup cu mai multi prieteni, pentru ceva romantic in mod cert e mai ok si intim Via. De acord, ca Hora are cateva ciudatenii (aia cu pretul la suta de grame e o mare tampenie specific romaneasca) ,dar ce mi s-a parut foarte cool este ca si felurile asa-zis italiene get the romanian treatment- de exemplu bruschetele erau foarte “romanesti”, but in a good way. Spor la reviews!

  4. Hmm, eu am auzit pareri impartite despre Baracca si cand era in voga. De exemplu, aerul conditionat mergea la maxim si era foarte frig iar cand s-a reclamat li s-a spus ca e spart un geam. Dar daca spui ca e bun pentru iesiri de grup mi-ai dat o idee pe cine pot invita. Mi se pare pacat sa nu-l incerc, macar asa, for old times’ sake. Iar daca e naspa o sa am despre ce scrie, heheh. Pana atunci, voi merge la ceva mai down to Earth, ca Piccadilly Pies&Wine.🙂

  5. De acord ca Baracca cel putin ca locatie e foarte ok, deci pt grup chiar ar merge. Poate sunt eu prea rau cu ei. Si Piccadilly e ok, am fost acolo de 2 ori si nu mi-a parut rau, ar fi interesant de vazut cum au mai evoluat.

  6. Well, acum au site.😀 Anul trecut nu era acolo.

  7. Haute Cuisine ??? Puneti va rog bani deoparte si incercati la cel mai apropiat restaurant cu o stea Michelin in Budapesta . Se numeste Onyx ! Sau puteti incerca la “Costes ” . Dupa asta mi-ar place sa vad un articol despre Haute Cuisine🙂

    E diferenta dintre o pensiune frumoasa si un Hotel de 5 stele

  8. Culinarista, nu-mi dau seama daca vorbim despre acelasi lucru, in nici un caz nu am spus despre Indigo sau altele din Cluj ca sunt haute-cuisine (hai sa zicem ca da, intre Indigo si Costes diferenta e ca de la pensiune la hotel de 5). Ma refeream strict la Via, care din punctul meu de vedere este haute-cuisine cam dupa orice regula din domeniu. In nici un caz diferenta intre Via si Costes (acolo am fost, la Onyx marturisesc ca nu) nu e ca intre pensiune si hotel blabla, eventual ca diferenta intre 4 si 5 stele, care e normal sa existe intre un restaurant cu stea Michelin si unul fara.
    Pe de alta parte, nu pot spune ca sufar prea mult ca in Cluj nu este restaurant cu stea Michelin, daca te gandesti ca Budapesta, oras cu mare traditie in domeniul restaurantelor, are primul restaurant cu stea Michelin abia din 2010 (asta ar fi Costes, de Onyx nu stiu dar te cred pe cuvant, deci ar fi doua in total). Corespondent la cum e Via in Cluj as gasi in Budapesta restaurantul Alabardos, adica haute-cuisine cu specific maghiar (transilvanean in cazul Via). Oricum, desi sunt de acord ca mancatul la un restaurant cu stea Michelin este o experienta pe care orice foodie ar trebui s-o incerce, nu e nevoie sa pui bani deoparte si sa mergi pana la Budapesta ca sa ai o experienta gastronomica de clasa. Iar faptul ca exista restaurante pozitionate mai jos de atat (Indigo, Tokyo etc) si ca exista mult mai multe optiuni in Cluj decat existau in trecut e absolut de incurajat, de aici incepe educatia gastronomica a tineretului, in general haute-cuisine (si banii pt asa ceva) apare mai tarziu.
    Bottom-line, daca ai banii necesari sa mergi pana la Budapesta, in mod sigur ai banii necesari ca sa mergi si mai departe, iar eu Budapesta o vad mai degraba ca pe un popas in drum spre marea gastronomie europeana (e drept, un popas foarte OK).

  9. Indigo este un restaurant indian decent, e drept, nu sta grozav la design, dar este de 23 ori mai curatel decat un restaurant indian obisnuit. Si mancarea in gene,ral e peste medie. Legat de ce ziceai de tikka masala, comparatia cu gulyasul e nitel bizara. E ghee, nu untura. E masala, nu paprika. E pui, nu vita. E basmati sau naan, nu paine. Pe de alta parte, e o franciza a restaurantului Indigo din Budapesta, deci o chestie ungureasca tot are

Leave a Reply

