Delice de France

Adresa: Str. Alexandru Vaida Voievod nr. 53-55
Pe harta : Delice de France
Telefon: Nu am gasit.
Website: Nu am gasit.

.

De aproximativ o luna, s-a deschis in Iulius Mall Cluj, in spatiul de deasupra magazinului Zara o patiserie frantuzeasca. Dintre toate pliantele primite saptamana trecuta l-am remarcat pe al lor si am zis sa merg sa explorez.

  • Ce m-a socat de cum am intrat au fost preturile. Foarte mici! Un pahar de suc natural e 2,5 lei. O gogoasa e 3,5 lei iar un croissant in jur de 4 lei. Au si oferte speciale pentru micul dejun si pranz. Micul dejun costa 6 lei si iti ofera un croissant, gem, unt si suc natural. Iar pranzul este 12 lei si primesti un sandwich,  o gogoasa  si (again) un pahar de suc.
  • Oferta este destul de variata, avand de la croissante la tarte, la quiche, bachete si paine cu seminte. Ce n-am simtit, totusi, a fost mirosul de proaspat scos din cuptor.  Din cate am inteles, sunt semi-preparate aduse din Franta si apoi coapte aici.

  • Spatiul este destul de micut dar bine compartimentat. Sunt locuri si in fata patiseriei, pe culoar, ceea ce arata destul de weird. In plus, fiind fix langa fantana arteziana, nivelul zgomotului e destul de ridicat, facand concurenta serioasa muzicii din patiserie. Care, in retrospectiva,  nu avea nimic frantuzesc  (de imbunatatit).
  • Mi-a placut ca totul era extraordinar de curat, personalul avea uniforma (in culorile steagului francez), foloseau manusi pentru absolut orice si erau toti extrem de amabili.

Mai mult ca sigur voi reveni la Delice de France, o vad prezentata pe net ca fiind singura Boulangerie-Patisserie din Transilvania so yay for having it.  Arata foarte bine, produsele sunt minunate si sunt sigura ca in Iulius Mall vor gasi o gramada de clienti. Insa nu pot scapa de sentimentul ca nu se potriveste. As vedea un asemenea loc deschis pe una din stradutele Clujului, gen Piata Muzeului, nu intr-un centru comercial.

 

Leave a Reply

